مینویسم از تو
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 71166
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




تا تن كاغذ من جا دارد...
با تو از حادثه ها خواهم گفت
گريه اين گريه اگر بگذارد
با تو از روز ازل خواهم گفت
فتح معراج ازل كافي نيست
با تو از اوج غزل خواهم گفت
مينويسم،همه ي هق هق تنهايي را
تا تو از هيچ، به آرامش دريا برسي
تا تو از همهمه همراه سكوتم باشي
به حريم خلوت عشق، تو تنها برسي
مينويسم،مينويسم از تو
تا تن كاغذ من جا دارد...
مينويسم همه ي با تو نبودن هارا
تا تو از خواب مرا به با تو بودن ببري
تا تو تكيه گاه امن خستگي ها باشي
تا مرا باز به ديدار خودِ من ببري
مينويسم، مينويسم از تو
تا تن كاغذ من جا دارد

 



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت19:01---19 اسفند 1389
سلام باشه رنگشوعوض میکنم

تنها
ساعت8:37---19 اسفند 1389

$ ▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم


تنها
ساعت7:22---19 اسفند 1389
سلام محسن جان

چقد زيبا نوشتي منم زودي آپ مي كنم و منتظرت هستم



تنها
ساعت7:21---19 اسفند 1389
آسمان دلم را به تو می سپارم

تا ریسه های ابر خیال را

آنگونه که میخواهی

به هم ببافی

شاید نقش رویای تو

زیباتر از

تصویر اوهام من باشد


@فرزاد@
ساعت20:48---18 اسفند 1389
سلام...مطالبت خیلی خوبن...دوسداشتی به منم سر بزن...اگه خواستی لینکت کنم هم بهم بگو...مرسی

نرگس
ساعت17:24---18 اسفند 1389
معنی خاصی نمیده

نرگس
ساعت13:46---18 اسفند 1389
ممنون منم لینکتون کردم معنی وبلاگم هم یعنی یه کلبه ی تنهایی که توش دختره یادخترا هستن یه جورایی راجبه تنهایی های مادخترا

عشقمون
ساعت13:30---18 اسفند 1389
ممنون من لینکت کردم شماهم مارولنک کن

عشقمون
ساعت22:59---17 اسفند 1389
خوشحا ل میشم بهمونسربزنی وبتم توپ وعالیه

نرگس
ساعت22:58---17 اسفند 1389
قشنگه

خسته نباشی...@}; -@}; -


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 21:52 ::  نويسنده : محسن